Czekolada to produkt, który lubi niemalże każdy z nas, bez względu na wiek, płeć czy zainteresowania. Dostępna jest ona w wielu różnych rodzajach. Do wyboru mamy między innymi jej wersję gorzką, mleczną, deserową, białą oraz z różnego rodzaju nadzieniami. Czekoladki świetnie sprawdzą się w roli podarunków dla klientów, zwiększając rozpoznawalność marki i wzbudzając pozytywne skojarzenia z nią związane. Specyficzną ich odmianą są bombonierki. Co warto wiedzieć na ich temat? Garść przydatnych informacji na ten temat – poniżej.Zanim przejdziemy do szczegółowego opisu, czym są bombonierki reklamowe, na początek garść statystyk. Jak pokazują badania, co roku każdy z Polaków zjada 11 kilogramów czekolady, co sprawia, że nasz kraj znajduje się na czele tabeli spożycia tego typu słodyczy wśród mieszkańców innych krajów Europy. Ponad 60 procent respondentów deklaruje, że czekoladę je regularnie.
Bombonierki reklamowe w pierwotnym znaczeniu były pojemnikiem – pudełkiem lub miską na słodycze wykonanym z fajansu lub bogato zdobionej porcelany, nierzadko przykryty pokrywką. W niczym nie przypominały one znanych nam współcześnie opakowań słodkości, do produkcji których najczęściej wykorzystuje się tekturę lub metal. Słowo bombonierka wywodzi się z francuskiego „bonbon”, co oznacza cukierek. Historia tych słodkości sięga czasów Ludwika XVI, a dokładniej roku 1679, kiedy to jeden z pracujących na dworze kucharzy specjalnie dla niego stworzył taki przysmak.
Współczesne bombonierki reklamowe dostępne są w rozmaitych kształtach, wielkościach oraz smakach. Stanowią one świetny pomysł na prezent dla przełożonego, wyróżniającego się pracownika czy kluczowego partnera biznesowego. Doskonałą alternatywą dla ich tradycyjnej wersji są czekoladki w formie słodkiego telegramu układającego się w spersonalizowany napis. Decydując się na zakup takich bombonierek możemy mieć pewność, że zapadną one w pamięci naszych klientów na długi czas i w pozytywny sposób wpłyną na wizerunek firmy i jej rozpoznawalność.